Merveomer34 [silindi] kuzum bende aynı sorunu yaşıyorum gaviscon verdi doktor işe yaramadı şimdi hap verdi ama sür elma salatalık rahatlatıyor baya
Gizem1257 [silindi] ay bende cok fenaydi uyutmuyordu resmen yeşil elma veya soğuk süt iyi geliyor anlık. İlaç olarak da panto verdi bana doktorum o günden sonra rahatladim baya. Gaviscon veya rennie de kullanilabiliyor ama artık hangisi iyi gelirse
hemsiree [silindi] aynı sıkıntı bende de var ve boğazıma kadar çıkıyor o yanma hissi 8 haftalık oldum bugün çok kötü ya 😞
[silindi] Merveomer34 Rabbim sifa versin tez vakitte bir avazda kurtarsin hepimizi, ilk gebeligim ne zahmetliymis. Hamd olsun Rabbime deneyecegim.cok tesekkur ederimmm💖
[silindi] hemsiree aayy rabbim sifa versin hemde 8 haftalikken cok erken baslamis Rabbim yardim etsin bogazm yaniyo resmen Allah yardimcimiz olsun canm
[silindi] Nistik kiz sus daha ne istiyosun 3 saat uyumusum uyanmisim karnimin ici bogazima kadar alev alevv, belki daha sonra baslar insllah hic baslamaz gercekten cok zor
[silindi] Suzan-mustafa55 annemde oyle soyluyo canm gecmez diyo ara ara gelicek doguma kadar diyor😆nasil yani diyorum,kolaymi analik dedi🥲🥰