Enyes banada doktorum ya 28 inde ya da 1 Nisanda alalım dedi bende annemle babamın evlilik yıl dönümü diye 1 Nisanı seçtim 🥰 sadece oğlumla kavuşacağım diye heycanlıyım. Eşim bugün kontrolum var , dünden beri Bakalım doktor Kuzeyi yarın alalım dermi bakalım erken gelir mi diye ümit ediyor o kadar sabırsız ve korkulaştık😅 iyi durdu diyor yeter sıkıştı yerinde sen desen diyor ne yatabiliyosun ne kalka biliyosun😂 inşallah doktorada demez hocam erken alamazmıyız diye 🙈