Evet normal ama sıkıyorsanız göğsünüzü süt aksın diye,malesef erken doğumu tetikliyormuş. Zaten karnınız sık sık sertleşir. Eğer sizin de çok sızladığı için sıkınca boşaltınca rahatlama oluyorsa malesef mastit olmuş olma ihtimali oluyor bu defada. Mutlaka bir genel cerraha görünüp ona göre antibiyotik veriyorlar..