Benim de 26 haftalık bebeğim 891 gram çıktı. Doktor bebeğin minyon bir bebek ama kafaya takacak hiçbir durum yok dedi. 2,5 kilo üstü doğan bebekleri sağlıklı kabul ediyoruz her bebeğin genetigi farklıdır dedi. Hatta bana sorarsan küçük bebek her zaman daha iyidir sarılık riski daha azdır, şeker ihtimali düşüktür, dogumu daha kolaydır dedi. Içerde 2,5 kiloyu geçsin öyle dogsun bize yeter, fazladan kiloya ihtiyacımız yok onu dogunca zaten alır dedi.🥰 Senin bebeğin de bu kilolarda olduğu için sakın korkma. Bu haftada alt sınır 800 üst sınır 1000 miş zaten ortalama olarak. Seninki de ortalamanın altında değil. Sağlıklı olsunlar da inşallah. Ben doktoruma bebek kilo alsın diye ne yiyeyim dedim, özel hicbir sey yapma kof kilo istemiyoruz ki biz ama kafana takiliyorsa baklagil ve et ye yani protein ağırlıklı beslenmeye çalışabilirsin dedi. ♥️