Ceylanakin size biraz moral olur belki benim hamilelikteki baş ağrısı serüvenim. 10 küsür yıldır migreni olan biriyim, ayda bir iki bazen daha çok tutardı hamilelik öncesi. Hamileliğin ilk üç ayında çok sık migren atağı yaşadım, haftada birdi neredeyse. Mide bulantısı ya da başka hiç kötü bir şey yaşamadım ilk üç ayda ama migren atakları beni mahfetti. İlaç da içmedim hiç direndim, atak geldiğinde bol su içip kafamı şakaklardan hafif sıkarak bir şalla bağlayıp uyumaya çalıştım, o şekilde atlattım. Allahtan akşamdan sabaha geçiyordu genelde ağrılar. İlk üç ayı atlattıktan sonra mucizevi bir şey oldu ve ben hayatımı mahfeden 3 kronik şiddetli ağrıdan kurtuldum; migren, sinüzit ve regl sancısını 6 aydır yaşamıyorum, resmen hayat kalitem arttı, yaklaşık 9 aydır hiç ağrı kesici kullanmadım bu benim için müthiş bişi. Şu an tek dileğim hamilelikten sonra da böyle devam etmesi. Umarım sizde de benimki gibi olur, ilk üç aydan sonra hepsi geçer gider ağrıların 🙏