Necati hançerlioğulları çok iyi bi doktor ama randevu bulmak zor. Çok ilgili esprili. Ultrason çıktısı veriyor. Diğer doktorlardan ben kendim istiyorum ama bazıları istediğim halde vermiyor. Çarşamba günü selin yaman diye bi doktora gittim. Bi genç bi orta yaşlı bayan vardı ama sanırım genç olan selin hanımdı. Bana pek ilgili gelmedi yanında bilgisayar başındaki bayan daha ilgiliydi. Genç doktor ultrasona tuttu kilosunu sordum söylemedi fotoğraf ta vermedi.