Minecan Bebegın kilosu ıyı 37 haftalık dogum yaptım sexeryan bebek yogın bakıma aldılar solunum sıkıntısı var dediler sızde yasadunızmı kac gunde cııkıcagı belli de deil
Zeyyyn Minecan 38de doğum yaptım 5 gün kuvozde kaldı bebeğim çok şükür çıktı moralini yüksek tut sütün üzüntüden gitmesnn bide sütüne ihtyacı var canım çok geçmiş olsun
Zeyyyn alyabebekkk kordon vardı boynunda solunum sıkıntısı nedeniyle anne karnında sıvı yutmuş haftayşs alakası yok pek aslında 41 de doğum yapanların bile solunum sıkıntısından girdiği oldu
alyabebekkk Zeyyyn benimde 2 kat kordon var boynunda bende o haftadayım Allah nasip ederse yarın doğumum var tedirgin oldum bende😔
Zeyyyn alyabebekkk birşey olmaz canım Allahın izniyle moralini bozma benden Bi kaç hafta önce doktorumun hsttası doğum yaptı normal olarak 2 tur kordon vardı bir sorun olmadı