Tugba98 ben park beşik aldım ama pişmanım. Çok büyük olduğu için yatağımın yanına koyamıyorum ayak ucumda duruyor hep kalkmak zorunda kalıyorum. Kenarları bombeli olduğu için kapıdan da zor geçiyor. Ve en önemlisi 4 aydır kullanıyorum sallarken gıcırdamaya başladı bebeğim sesten dolayı zor uyuyor.Tek avantajı 3,4 yaşına kadar kullanılabilmesi. Ama eltimin oğlu 3 yaşında o da hala anne yanı beşiğe sığıyor. Anne yanı beşik almanızı tavsiye ederim tekrar alma şansım olsaydı kesinlikle anne yanı alırdım. bebek olduktan sonra değerini daha iyi anlarsınız sürekli kalkmak çok zor geliyor 😃 Allah hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🌸🤍