Bende çilekten 80*180 olan romantic modelinden aldım bugün. Zaten kardeşim de büyüyen beşik kullanıyordu çilekten. Kızı 4 yaşında oda ayırınca çok rahat etti hiç masraf etmedi bidaha.. genç odası dolabım falan var ona uyumlu. Oda ayırınca da o dolabı vereceğim inşallah.