[silindi] Arkadaşlar normalde bebeğim yanımdaydı ama süt ememedi sanırım kanında oksijen miktarı azmış küveze aldılar Çarşamba günü, 3 gün küvezde kalır dediler sizce cuma alma şansımız olur mu veya uzatırlar mı süreyi
holly [silindi] bebeğim 5 gün kalmıştı sonrasında emebildi die çıkardık ama 11 gün sabah akşam tedavi aldı enfeksiyon olduğu için. Belki sizin farklı olur sağlıkla alın kucağınıza tez zamanda kavuşun inşallah 🙏
Bur-cu [silindi] kanında oksijen miktarının az olmasıyla sarılıkbolmasi farklı şeyler . Mesela oksijen ile destekliyorlar mi ? Antibiyotik mı alıyor şuan ? Bebeğin genel durumuna göre değişir ne zaman çıkacağı . Ama sen kesinlikle kendini uzmemelisin annesi . Senin sütün ona şifa sütünü koru . Sık sık sağ biriktir . Sonrada yavruna gönder .
[silindi] Melike464860 sarılık aşısı yapılmış bugün mama da yolladı eşim sabahta sağdığım sütleri yollucam 3 paket. Birde sarılık değeri nasıl oluyor bilginiz var mı
holly [silindi] evet gel deneyelim emebilirse götürürsünüz demişti bebeğim hemen tutmuştu. Hemsire bakıyo tabi. Sonrasında eve götürdük damaryolu vardı elinde sabah akşam yarım saat ilaç tedavisi aldı enfeksiyon için. Her bebekte farklıdır inşallah hemen kavuşun bol bol süt sağ şifa olsun