Gebelik kolestazin var muhtemelen canım lütfen ciddi bir durum hemen ilaca başlamadığı sürece bebek kayıplarına bile neden oluyor benimde özellikle gece oluyor avuç iclerim ayak altlarim parmak aralarim maalesef değerim şuan çok çok yüksek bu şekilde gitseydi ve farkına varilmasaydi bebeğimi kaybedebilirim ilaç başladık bakalım haftaya tekrar kontrolüm var inşallah düşer bende 30 haftadayım canım kasilmalarim oluyor karnım sertleşip yumusuyir kasıklarım ağrıyor aşağıdan çok zorluyor ama yeter ki iyi olsun 🤲 ben her şeye razıyım olur da düşmez ise değerlerim 36 da doğum dedi doktorum acilen hemde 😳 Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲