Elifkacmaz15 Kizlar internette gezinirken bı kaç yazıya denk geldim bebeğin olduğu tarafa göre cinsiyet belirlenebiliyormus. Yani surekli sağda olunca erkek solda olunca kız bebek oluyormuş sizinkiler ne durumda doğruluk payı varmıdır. 😀😶🤔
Seydaisik Elifkacmaz15 Ben hep sağımda hissettim ama kızım olacak Allah izin verirse 😅 gerçi şimdi kafası solda bacakları sağda 🤷🏻♀️
merveyildrm Elifkacmaz15 bebek küçükken sürekli yer değiştiriyor bence saçma bunhafta soldaydı geçen hafta sağdaydı bebek onunla bi ilgisi yok bence cinsiyetin
Elifkacmaz15 Seydaisik bende aynı durumdayım sürekli sağda toplasir sol hep boş az o tarafa kay diyorum ama aynı ve kiziim olacak insalalh son dk golü olmasa😀
YasemenK Merhaba, hamileliğimin en basından beri solda hissettim hala soldan tekmeliyor cinsiyetimiz kız 😊 hayırlısı insallah