Bsrbrk ilk yavrum damagi yarik olarak dunyaya geldi. Anne karninda bi anomali meydana gelmisti. Operasyon gecirdi damagi onarildi zorlu bi surecti benim icin. Onda boyle mide haplari filan bile hic icmedim aman bisey olur diye. Cok dikkat etmeme ragmen olmus bi anomali. O yuzden hap kullanmaya ayri bi korkuyorum bu gebeligimde aman bi aksilik olmasin diye. Ama gercekten cok ac kaliyorum bitkin dusuyorum.