medusawx Kızlar yaklaşık 1 yıldır çocuk istiyoruz adetim düzensiz diye 15 gün soğan kürü yaptım 15. Gün adet oldum şimdi adetim yine baya gecikti deneyenlerde de öyle mi oldu acaba
Omay0707 medusawx polikistik over var sanırım sizde doktora görünseniz daha iyi bitkisel şeyler bazen fayda etmiyor
ZeynAz45 Aynen benimde yüksekti o yüzden du medusawx aynen bende soğan kürü kullandım iyi gelmedi doktora git hormon testi yap polikistjn yüksek olabilir süt bezi insanda oluyor ben yaptım ilaçla düştü adetim 2 ayda düzeldi ve hamile kaldım