BusraAltiok Gebelikte 12 haftam bitmek üzere 13 haftaya gireceğim 5.haftadan beri gebyfoll kullaniyorum doktor kan idrar aldi ama başka ilac kullanmak gerekmiyor mu demir ilacı falan hiç bilgi vermedi ne zaman kullanılıyor bu ilaçlar ?
Zeynepppdyg BusraAltiok demir ilacını 20 haftadam sonra veriyorlar genelde,magnezyumda o haftalarda başlatıyorlar benm kramp girmeye başladığı için bana 17 haftda magnezyuma başlattı
Sevval2401 Bende 13. Haftada demir ilaçlarına başladım şuan 18+6 yiz yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor