Tugcesevimli Senanurhakan sarımsak tüket mikrobu gitsin yoğurda falan katarak yiyebilirsin,birşey olmaz tedirgin olmayin
Nisanur_efe Senanurhakan bende cok cektim halada cekiyorum inanın sadece bir tarafki bademcim Şiş inmek bilmiyor ilac da vermiolar 4 aylıktan bu yana cekiyorum😏
Senanurhakan Nisanur_efe benim bir kaç gündür başladı diş etim şişti bide bademciğim şiimiiti ele geliyordu boğazımda zaten şimdi yutkunamıyorum bir zararı olur mu acaba
Nisanur_efe Senanurhakan bilmiorum ama ben cekiyorum aylarca cok zor sterese soktu beni sürekli ilcda vermediler
Senanurhakan Nisanur_efe doktorunuz bişey dedi acaba çok kötü bide sizin 20 lik daha kötü olur çok şükür hamilelikten önce çıktı benim ikiside
Nisanur_efe Senanurhakan Senanurhakan bana cekersin dedi yani bişe olsa söylerdi sürekli tekrarlıo malesef f benimki
Senanurhakan Nisanur_efe Anladım canım sama da çok geçmiş olsun geçer inşAllah rabbim başka dert vermesin hayırlı geceler 🌹
mucizevar Ya ılık suya yanda çayının içine bal zencefil koyabilirsin benim doktorum özellikle ilk 3 ay sadece bitkisel olarak zencefil kullan demıstı
Ezginur35 Ben de bugün aynı durumdan muzdaribim. Yaş zencefili çiğneyip suyunu boğazıma gönderiyorum. Çok iyi geliyor. Sabahta doğal elma sirkesi bal ve ılık su içiyorum.Sıcak süte karabiber de ekleyip içiyorum. Tavsiye ederim yöntemleri.