Minnosbir_Anne Kızlar merhaba biz 37. Haftadayiz bir bebek hicmi durmaz kıpır kıpır yani doktorda çok hareketli diyip duruyor masallah , ama bu kadarı normal mi acaba durmak istemiyorummu demek istiyor napıyor artık sizdeki durumlar nasıl 🌸
Durununannesi46 Minnosbir_Anne 37+5 benim kız da aşırı hareketliydi bu hafta çok durgunlaştı hareketleri 🤷🏻♀️
Son_Almila Minnosbir_Anne bende az önce onu düşündüm saat 00.00 itibari ile 37+2 olduk kızım olacak ama maşallah futbolcu gibi bugün çok hareketli sanki içim deniz gel git dalgalar oluyor
B1983 Minnosbir_Anne mart ayi kiz bebek ayı gibi bizde 37 olduk tam bugün qma bende feci ense agrisi basladi 1 haftadır nasil gececek anlamadim 😪
Canimbebegim06 Bende bugün 37 oldum normal hareketleri ne çok ne az orta düzeyde gidiyoruz bakalım ☺️
Minnosbir_Anne Canimbebegim06 bizimkisinin eli ayağı durmuyor sürekli vuruyor 🤭 hareketli olup olmaması değilde bu kadarı normal birseymi onu cozumleyemiyorum
Minnosbir_Anne Durununannesi46 peki bu kadar çok hareketli olması normal birşey mi peki doktorunuz ne diyor
Canimbebegim06 Minnosbir_Anne Keyfi yerindedir ozaman annesi bırak oynasın dursun son günleri karnında tadını çıkarsın 😂☺️
Durununannesi46 Minnosbir_Anne çok iyi bir şey keyfi yerinde demektir, hareketli bebekten asla korkmayız dedi hep
Minnosbir_Anne Son_Almila ay valla sizlerinde olunca biraz daha rahatladım ciddi manada. Ufak bir tedirgin olmadım değildi yalnız değilmişim🤭