R_annesi_E Kızlar merhaba 😊 37+3 haftalık hamisim haftaya çarşamba çatı muayenem var aranizda hiç yaptıran oldu mu ? Yani 38 haftalık olcaz allahın izniyle yaptıran oldu mu ? Doktorum normal doğum gibi görünüyor ama çatı muayenesinden sonra net bisi deriz dedi bende korkuyorum muayeden sonra kanama falan olur mu die ?? Çevredekiler yaptırma diyorlar çevreye zaten kulak asmıyorum da işte illaki merak ediyorum bende ilk doğumum olcak olunca
Zhrnc R_annesi_E şuan itibariyle 40.haftadayım 3 kez çatı muayenesi oldum ve hiç kanama olmadı Aksine artık nişan gelsin diye dua ediyorum ama oda yok Kasma kendini muayenede yeter Onun dışında doğru nefes al bi kaç saniyelik bi olay muayene
R_annesi_E Zhrnc ne bilim illaki işte merak ve tedirginlik olunca böyle oluyo inşallah tez vakitte kurtulursun canim