Sedadefne01 Tecrübeli anneler doğum sancısı belirtileri nasıl oluyor bugün akşama kadar sağdan ağrı girdi sağ belimin arka tarafı, sırtım, özellikle sağ kaburgam çok batıyor ve sağ kasığım ben anlam veremedim bu işe sabah kontrolüm var bu arada 36 haftalığım
Dilhunizade Sedadefne01 herkesin vucudu farkli karsiliyor bu agriyi ama benim dogum sancim bel boslugunda sızı gaz sancisi gibi karin agrisi ve kasikta kramp seklinde uclu bir agriydi. Tabii dogum yaklastifi icin yalanci sancilarla ayirt edilemeyebilir zaten kontrolünuz varmis nst de belli olur eger dogum sancisiysa veya sabah kadar farkli belirtiler de yasarsiniz
Sedadefne01 Dilhunizade en azından ortak bi bölgede başlamış ağrı benim sadece sağdan felç olmuş gibi ağrıların nüksetmesi çok şaşırttı 😊 dedim bunun nerden geleceği belli olmuyor mu 😊
Sedadefne01 Ilkhayat yok canım olmadı şimdi doktora gidiyorum zaten orda belli olur ama ne hikmetse doktora gideceğim zaman ağrılarım kesiliyor karnımda hiç durmayan çocuk hareket etmiyor 😅sizde de öyle mi 😊
Ilkhayat Sedadefne01 Vallahi ilki evet öyleydi sancidan patlardim hastaneye girerdim ses soluk yok 🤣 bu 8+1 günlük ikinci 🤣
Sedadefne01 Ilkhayat benim suyum azmış çocuğun hareketleri o yüzden azmış biliyor musun neler öğrendim dün moralim çok bozuldu. Ciğer geliştirici iğne yaptılar çocuğu erken alacak büyük ihtimal 😔
Ilkhayat Sedadefne01 Baska doktora özele git Allah’ın izniyle sagsaglim kucağına alırsın inşallah bebeğini 🙏 Allah’ım yardımcın olsun inşallah sakin morel bozma bozarsan olmaz yüksek tut morelini ne yapman gerekiyor öğren
Sedadefne01 Ilkhayat öyle yapacsm canım pazara başka doktora daha gidecem oda aynı şeyleri söylerse artık yapacak bir şey yok