Selmaak Fatmayilmaz_2311 benim bi tanıdığım yapmıştı soğan kürünü hamile kalmıştı bende yapıcaktım ama hamileymişim meğer iyiki yapmadım Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲
esra13_1 Fatmayilmaz_2311 duzenli icersen faydasini görürsün maydanoz suyuda ic temizliyor adet duzene giriyo
esra13_1 Fatmayilmaz_2311 hamile olmadigina emin bi zamnda basla on onbes gun uugula sonra adet bitikten sonra iliski olursa tutar bence
ada1010 Aytiii canım soğan kürünü nasıl uyguladığını zamanını reglden kaç gün sonra vs anlatır mısın biraz
gozdeyagci Aytiii Ben de bekarken adet sancılarım için denemiştim. Afedersiniz garip, sümüksü bir şey çıktı resmen benden. Ama tabi tekrarlamadığım için uzun süre sonra adet sancım tekrar başlamıştı.
Aytiii Fatmayilmaz_2311 inşallah olur canım hayırlı haberini kısazamanda yazarsın. Amin. Birde ben o ay Arapca Meryem suresini okumuştum ilk defa..çok faziletli
Fatmayilmaz_2311 Aytiii sürekli okurum bende Meryem suresi bide fetih suresini gerçekten çok faziletli iç ferahlatıcı
gmzdtp Fatmayilmaz_2311 düzensizse tedavi olun. Soğan kürü nedir? Belki tiroidiniz yüksek, adeti düzensiz yapan en önemli hormon. Önce bunun düzelmesi gerekir.
Fatmayilmaz_2311 gmzdtp yok canım bütün testlerimi yaptırdım tüm değerlerim olması gerektiği gibi çıktı yinede adet düzensizliği yaşıyorum
gulnurkrms Fatmayilmaz_2311 soğan kürü ilemi kaldım hiç bilmiyorum tabiki önce rabbim ama soğan suyu içtigimin diğer ayı hamile kaldım bitkisel bişey sonuçta zararı değil faydası var keisnlikle dene faydasını görürsün ama düzenli ve saatlerine dikkat et muhakka
gulnurkrms Fatmayilmaz_2311 tabikide. Adetin bittiği ertesi günü sabah akşam aç karnına bir orta boy soğanı kabuğunu ince soyup içme suyu ile ocakta kaynat 1 su bardağı su ile ama içme suyu olacak çeşme olmaz sonra kaynayınca bardağa al ılikken bir dikişte iç sabah akşam aç karnına bunu yap 12 boyunca yap ben öyle yaptım hergun saatine dikkat ettim alarm kurdum aynı saatte içtim.hep mesela sabah 10 diyelim akşam 6 sana kalmış
Sezin4792 Fatmayilmaz_2311 bende adet düzensizliği vardı 3 yıldır evliyim beyin felci ve 2 kere kalp krizi geçirdim benim vücuduma östörejen girmesi yasak ve hangi doktora gecmisimden bahsetsem hiç bir doktor cesaret edip bana tedavi uygulamadi.kendi kendime riski göze alarak bir kutu yasmin kullandım o ay ikizlere hamile kaldım.bi araştır derim sıkıntın yoksa doktora danışarak kullan derim
Fatmayilmaz_2311 Sezin4792 kaç doktor gezdim hiç bir sıkıntı yok dedi hepsi yinede doktoruma soracam bir sorun olmasa başlarım Allahın izniyle teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🙂
Fatmayilmaz_2311 gulnurkrms anladım çok teşekkür ederim Allah razı olsun adetim biter bitmez başlayacağım dua edin lütfen 🥰
Sezin4792 Fatmayilmaz_2311 rica ederim 3yil doktor gezdim hiç biri bir teşhis koymadı en son tüp bebek yapmaya karar verdim o ay bu ilacı kullandım Rabbim senin kucaginida doldursun insallah