Dilarabozdemir 19. Haftada başladım hareketleri hissetmeye ilk başlarda ufaktı tam anlamıyordum ilk gebeliğim olduğu için ama şu an çok net sekilde hissediyorum ve gittikçe daha belirgin oluyo hareketleri❤️
Ama hissetmek ya da hissetmemek herkesde aynı olmuyo bazıları geç bazıları erken hissediyo bir de annenin kilosu falan da etkiliyo bunu😇❤️