nmtock41 karnabahar brokoli felan yemiyorum zaten ama mercimek yediğim de çok gaz sancım olmuştu yoğurtla kimyonu karıştırıp yiyordum o biraz iyi gelmişti çoğu çay çeşitlerini gibi bişey içmek bebeğe zararlı diye içmiyorum ama bi sorayım doktoruma artık ondan sonra ne derse sizin fikirlerinizle beraber yaparım bişeyler🥰