Secil0127 Kızlar 36.haftadayım doktor kontrolüm vardı bugün. Eliyle kasığıma bastırıp çatı kemiğin aşağıda duruyor sanki dedi bebeğin çıkması zor olur böyle dedi ama haftaya çatı muayenesi yapıp karar verecek. Bu durumda olup da normal doğum yapan var mı