Doğumdan sonra belli bir dönem çalışmayacağım bebeğime kendim bakmak istiyorum o yüzden en erken 32. Haftadamı çıkılıyor doktorumla konuştuğumda 35. Haftada nst kontrolünden sonra dedi aslında bende 32. Haftada diye aklımda kalmış bilen birine sormak istedim net bir şekilde ona göre doktorumla konuşacağım teşekkür ederim yorumlarınız için ☺️☺️