Bedriye12 açık pahalı ya zaten en fazla 5 ay kullanıyorlar hatta o kadar bile değil, bu kadar para vermek bilemedim ama tercih meselesi tabi ki güzel günlerde kullansın bebeğiniz.
Benim satın aldığım beşiğin kendisinde vardı o yüzden almadım.
Markası prego