munevveralakaya46 Arkadaşlar 29.haftadayım 2 haftadır belirgin bir azalma var hareketlerde hatta bugün hiç hissetmedim kötüyü düşünmek istemiyorum ama içim içimi yiyor çikolata yedim su içtim yattım soluma dinliyor um tık yok normal mi😕😕
Aysenuraydin munevveralakaya46 canım büyüme zamanında bazen benimde 2 gün oynamadığı oluyordu şimdi hiç durmuyor büyüdükçe zaten azalacak hareketleri bence dert etme kendine , baktın hala hareketsiz bir doktoruna görün :)
YeniAnne2000 Zeyyneppp munevveralakaya46 aynı durum bendede var 27. Haftamdayım bir iki gündür hareketleri çok az telaşlandım bende dün sağlık ocağına gittim kalp ritimlerini duydum aslında. Ama insan yinede korkuyor
minikpandammmm munevveralakaya46 su şişesini yanına al bardak bardak iç bekle , sıcak süt iç .. Ben bunları yanıma koyup ayaklarımı uzatıyorum.. sürekli içiyorum öyle hareketleniyor .
minikpandammmm munevveralakaya46 benm de bir gün kendi kendine çok hareketli bir kaç gün zorla ben uğraşıyorum öyle hareket ediyor az az . Olabiliyor canım ama takip et sürekli.
Zeyyneppp Merhabalar 27 haftalık olduk biz de aynı durum bende de var daha önce uykudan uyandırırdı . Şimdi bende hissedemiyorum geçen hafta kontrolde iyiydi acaba ben mi telaş ediyorum