Bikullaniciiii_ Kızlar aranızda hamileyken adet olan var mı? Bazen oluyormuş öyle duydum genetik midir acaba?
hemsiree Bikullaniciiii_ genetik değil bence ve hamilelikte hiç bir kanama normal karşılanmıyor mutlaka progestan başlanıyor
Busranursahbazz Bikullaniciiii_ ben ilk gebeligimde ilk 2 ay üstüne oldum yani reel oldum olabiliyor öyle şeyler