Tualp13 Kızlar hastanede giyçeğiniz kıyafeti elbise olarak mı pijama takımı olarak mı aldınız? Ve aldıklarınızı nerden aldınız?
kuzeymomsss Tualp13 büyük ihtimal sezeryan olacağım için bir tane elbise tarzı gecelik ve sabahlık aldım. 2 tanede önden düğmeli pijama takımı aldım. Elbise gecelik ve bir pijama takımını lcwden, diğer pijama takımını da e bebekten almıştım
Nazlimom Tualp13 ben pijama takımı aldim arkadasım ve kuzenim gecelik giymişlerdi aşağıdan yukarı çekmek zor oluyor püjamayla daha rahat etmisler pijama aldim
Yalova77 Tualp13 önü düğmeli uzun kollu bir pijama takımı, kısa kollu gecelik ve sabahlık bir de fotoğraf çekiminde giymek için tekrardan gecelik sabahlık takımı aldım ☺️
irem_ekmekci55 Ben takım olarak aldım canım ama hastanede gecelik giymek daha mantıklı. Sonuçta eğilip kalkmak tuvalet vs zor olur pijama takimi ile sonda da olacak Bi süre, o yüzden ben eve geçince pijama takimi giymeye karar verdim. Trendyoldan aldım
Ayseacibuca irem_ekmekci55 kesinlikle İrem arkadaşa katılıyorum ben pijama takımı ile çok rahatsız oldum
irem_ekmekci55 Nus_12 sezeyan doğumlarda epidural olduğunuz için bi süre belden aşağısı uyuşuk kalıyor bu yüzden de ameliyat öncesi sonda takiyorlar
irem_ekmekci55 Nus_12 genel anestezi daha kötü, bebeğe zararlı. Ama genel anestezi bile olsa sonda takiliyor bu arada