Deletedmom_289 Suzan-mustafa55 Allah bağışlasın canım normal mi doğurdun :) bende bugun 37ye girdim cok heyecanlıyım ufak ufak biseyler hissediyorum hayırlısı inşallah ❤️
Suzan-mustafa55 Deletedmom_289 ilk gebelik sezeryan bacı vallahi çok iyiyim derken anı sancıyla zor yetiştim hastaneye
Deletedmom_289 Suzan-mustafa55 çok şükür sağ Salim doğurmuşsun ya önemli olan o Allah kavuşturmuş ❤️Meleğinle mutluluklar canım