Kızlar merhaba 38. Haftadayım geçen hafta çatı muayenesinde doktorum rahim ağzında büyük bir polip olduğunu söyledi kontrolden sonra aşırı kanamam oldu ertesi gün düzeldi. Bu polipler normal doğuma sıkıntı yaratır mı? Doğumdan hemen sonra aldırılır mı? Polipi olup doğum yapan var mı?