Kdrbebgm Kizlar iyi akşamlar bebeğim 10 haftalık iki gündür gece uyumaya yakın karnımı biraz gergin ağrılı hissediyorum bı kaç gündür örgü örnekten çok aşağı bakarak oturdum sizce korkulacak bı durummu
tazebiranne_hg04 Kdrbebgm 15 haftadayım bende yaşıyorum genellikle normal karşılanıyor ama doktoruma soracağım gene ağrı çok şiddetli kıvranacak kadar olmadığı sürece normal rahim genişliyor haliyle
Kdrbebgm tazebiranne_hg04 Anladim bende ilk zmanlar kasık ağrısı oluyordu regl kramp gibiydi ama bu direk karnında hissediyorum sanirm yorulma ve oturma etkisiyle oldu bir hafta sonra kontrol