Papatyam63 🌼🌼 ay çok az kaldı her an belki gelebilir çünkü bebeğim baya aşağıda yürüyünce karnım çok sertleşiyor karnım düşmüş bide
Serapmehmet_19 Papatyam63 ayy çok heyecanlıı bende o haftalara gelmek istiyorum bi an önce canım sağlıkla gelsin miniğin🤲🏻🌸🌸🥰
Yagmurbebek Bende 38. Haftamdayim bebislerimizi bekliyoruz :) sancin var mı hiç. Çatı muayenesi oldn mu
SerraveAnnesii 39+1 karnım hala düşmedi bebek doğum pozisyonunda ama kanala girmedi bekliyoruz bakalım🥲 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻