gamzeysfgl Merhaba arkadaşlar ✋ Normalde hafta başında ve geçen hafta bebeğin hareketlerini oldukça fazla hissediyordum ama dün ve bugün hissedemedim. Aynı durumu yaşayan var mı 🙁
Slcnslcn gamzeysfgl bn genelde kndimi cok yorunca hareketini az hissediyorum. Sende yorulack bisi mi yaptin cnm
Acemimum Canım bnde 27 yim bi günü bi gününü tutmuyo bazen az hareketli bazen hiç durmuyo hareket ediyosa sıkıntı yok :)