Merve0606 kızlar bilirmisiniz bilmem ama adana osmaniye tarafında tirşik yapıp içerler hamilelikte içsem bi sıkıntı olurmu yoksa icebilirmiyim
hemsiree Merve0606 ya ben tavsiye etmem gebelikte böyle değişik bitkilerin çoğu kanamayı tetiklediğinden düşüğe neden oluyor
Zeynep_Kaya80 Merve0606 bir Osmaniye li olarak cevaplıyorum canım ben 4 aylıkken tam 5 kiloluk içtim kayınvalidem yaptı gönderdi baya içtim bi zararida olmadı çocuğu besliyor zaten
Merve0606 hemsiree valla benimde aklımda şüphe kalmıştı artık bilemiyorum ya şimdi değişik değil yani bizim sürekli yapıp tükettiğimiz birşey ama insan hamile olunca herşeyi 2 kere düşünüyor😊
Merve0606 Zeynep_Kaya80 ayy bende osmaniyeliyim bu arada😊🙈ya canım çekti anneme yaptiriyorumda aklımda şüphe kalmıştı çok saolun yorumunuz için 😚