Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba.
Dün gece birden başlayan vücut ağrım ve burun akıntısı şikayeti ile sabah test verdim ve sonuç pozitif 😓
Dün gece ağrıdan sızıdan hiç uyuyamamıştım. Bu gecede öksürük tutacak gibi hafiften geliyor..
Her an doğum yapabilirim tabi ama durum nasıl ilerleyecek bilmiyorum, çok endişeliyim 😖
Covid geçiren arkadaşlar nasıl başa çıkabilirim? Covid olup doğum yapan arkadaşlar var mı?
Bebekte hiç durmuyor ve korkuyorum onun için. Doktor sıkıntı yapmamam gerektiğini ve sancım tutarsa hastaneye gitmemi önerdi. Ama ben dua ediyorum ki hayırlı bi zamanda gelsin 🤦🏻♀️
Dua ve fikirlerinizi bekliyorum 🥺🌸