Epelinkiran Normalde çok rahat hamilelik geçiriyorum takıntılı panik bi insan da değilim. Bugün doğum belirtilerini okurken nişanla ilgili resimlerde yeşil de olabileceğini göstermişler. Benimdr bi iki gündür hafif yeşil sümükümsü akıntım var. Ara sıra sancılarımda oluyor ama düzensiz ve kısa süreli. Bir de ishal olmuşum acaba doğumum yakın mı diye bi telaşlandım. Bu arada 35+4üm ama bebeğim bi hafta önden gidiyor
Yagmurkcr97 Epelinkiran bu aralarda bende sık ihsal oluyorum, nedenini bilmiyorum. Ve gunluk duzensiz adet sancisi oluyorym
Yagmurkcr97 Bende 36. Haftamdaym. Banada yesil sumuksu bisey geldi. O genelde iliskden sonra bazen olur. Seninkide aynisya tabi.
Epelinkiran Yagmurkcr97 benim akıntım hep oluyodu ondan önemsemedim ama genelde beya oluyodu ilk defa böyle yeşil gördüm. İlişkiyede bayadır girmiyoruz aslında 🙄