Busraaydiiin1 Kızlar geçen haftada böyle bir durum yasamistim şimdi yine yaşıyorum. Benim gibi bu haftalarda arada bir kasikta kramp yaşayanlar varmi ? Yoksa sıkıntılı bir durummu?
Polenpolen52 Busraaydiiin1 valla bende 28 im , bugun bebek cok sertlestı halada devam , uzanınca oturunca oynuyo hareket edıyor, mutfakta falan karnım sertlesıyo
Melekk-911 Busraaydiiin1 bende 29haftaligim çoktandır kasıklarım hep ağrır. Magnezyum başladım iyi geçmişti , yeni yakın magnezyum değiştirdim ağrılar tekrardan çoğaldı . hayırlısıyla sağlıkla kucağimiza alsaydık bebelerimizi
Ecekadir Busraaydiiin1 evet özel bölgemde bazı zamanlar baskı hissettiğimde oluyo doktora gidince bunu sorucam
Busraaydiiin1 Polenpolen52 bendede bu hafta baya hareketli. Bazen canımı acıtıyor tekmeleri. Şuan aşağı doğru vuruyor sanırım bıçak batar gibi acılar oluyor vajinamda 😮💨 Bi vurdu az önce yerimden hopladim resmen
Polenpolen52 Melekk-911 doktor bana bugun magosit alın dedı, karnım sertlestı tum gun oturunca uzanınca bebek oynuyo ama ayakta sertlesmeye basladı bugün oldu buda ınsallaj yarın olmaz dıye dua edıyorum
Melekk-911 Polenpolen52 bende dışarı çıkayım biraz yürüdükten sonra sertleşiyor , sonra mesaneme baskı yapıyor sanırım cisim geliyor eve zor yetişiyorum
Neslihanarslan06 Busraaydiiin1 canım gaz sancsı da sebep oluyor. Ayağına çorabını giy üşütme. Gaz dolmuş karnıma benimde oldu hep bende 28 im şuan
Busraaydiiin1 Neslihanarslan06 olabilir canım çorapsız asla gezmem zaten ayaklarım çok üşür çünkü benim. Bugünde ayağıma corap patik giymeme rağmen usumustu dediğin doğru olabilir
Gly37 Neslihanarslan06 aynen aynisi bende de oldu kasık agrisi oldu zannetim korktum affedersin gaz çıkarınca rahatladim