Canım sakın korkma bendede aynısı oldu 19 haftalığız şuan gebeligimin basından beri ne istifar oldu ne de mide bulantısı gayet rahat geciriyorum sonucta her gebelik belirtili gececek diye bisey yok benimde goguslerim baya hassas onun disinda bi belirtim yok 😀 kafana takma yani bebeklerimiz saglikli olsun yeter