Kubradvc Regl me daha 10 gün var kızlar dünden beri lavaboya girdiğimde peçeteye pembe leke geliyor ama ara ara az az böyle yerleşme kanaması olabilir mi
Ereeen Kubradvc yerleşme kanaması bende gebeliğin 6ncı haftasında olmuştu. Sorun üstte kalsın diye yazıyorum belki bilen biri çıkar
minnosbiranne Kubradvc aynı şeyi yaşamışız bu ay bendede aynısı oldu neyin kanamasıydı anlamadım reglime 10 gün vardı 3 gün boyunca leke leke çok az geldi, reglimede şuanda 1 gün kaldı yarına olmam lazım ve hiç regl belirtim yok bilmiyorum ne olacak 🥲
kalpatisi_ Kubradvc bende de 10 gün önceden gelmişti hatta adet oldum sanmıştım. Sanki bi yerim kanamışta peçeteye sürülmüş gibi geldi sonra kahverengi lekelenmem olmuştu 2-3 gün sürmüştü. Biraz sabret bi kaç gün sonra test yap adet olmazsan.
Bukett- Ereeen bende 3 aylığım şuan 2 aydır bendede bazen pembe bazen kahverengi leke oluyo progestan kullanıyorum ama doktorum belki yerleşme kanamasidir o kalanlar geliyodur diyo yani bizim halk dilinde üstüne görmeymis bu yerleşme kanaması dediğimiz anlayamadım bı türlü bu kadar uzun sürüyomu
HeyMomlove Kubradvc bende yerleşme kanamasi olmuştu göğüslerde hassasiyet ve kanamam vardı ama lekelenme yani pembesi kanamaydi 4 haftalık hamileyim şimdi 18+2 olduk kızımla 💞🐣
minnosbiranne Kubradvc lekelenmeden sonra mı oldu acaba, bende lekelenmenin arkasından oldu dahada hiç bi belirtim ağrım olmadı, bide 1 gün boyunca tek taraflı göğüs ağrısı yaşadım neyin nesiydi anlamadım 🤷🏼♀️
Ereeen Kubradvc yani ben öğrenmeden mi önce mi hamilelikte mi onu anlayamadım. Reglim gecikmeden göğüs ağrım ve kasık ağrıım vardı yere filan eğildiğimde kramp girmiş gibi olırdu kasık bölgem reglim gecikince kan verdim pozitif çıktı. Hamileyken de 1 sefer pembemsi bir sıvı sildim lavabodan sonra doktoruma orduğumda kırmızı veye koyu bi renk olursa hemen gel eğer bir defa olup bi daha olmazsa yerleşme kanamasıdır korkma dedi tekrar yaşamadım aynı sorunu ama hamileleiğimin 6ncı haftasıydı
Ereeen Bukett- benim bir sefer oldu bilmiyorum ki, üstüne görme filan olmadı bende 8 haftalığım bende şuan
kalpatisi_ Omay0707 o kadar kesin konuşmuşsunuz ki adetten 10 gün öncesinden yerleşme kanaması yaşayan beni bile afallattınız..
Omay0707 kalpatisi_ herkezin adet döngüsü farklıdır 10 gün öncesi için regliden hemen sonrasında yumurtlama olmalı Bu da sizin gibi cook nadir insanlarda olur Üşenmedim netten de baktım😂bakınız hanfendi https://imgyukle.com/i/EBiSKs
kalpatisi_ Omay0707 o zaman olamaz diye bişey yok o nadir insanlar arasına bu hanımefendi de girmiş olabilir değil mi ☺️
Omay0707 kalpatisi_ bu hanımefendiyi hep görüyorum ya erken ya geç regli oluyor oo nadir insanlardan oldugunu düşünüyorum 😂