Merhabalar doğum yapmış anneler başına bu durum gelen var mı haftaya cuma bebişim operasyon geçiricek. Süreçle alakası bilgisi olan ameliyat sonrası nasıl oluyor bilen varsa nolur yazsın. İster istemez çok stres yaptım daha çok ufak narkoz alıcak diye