Bukett- Kizlar merhaba 3 aylık gebeyim regl döneminiz geldiğinde herhangi bi değişiklik yaşıyor musunuz hamilelik süreciniz de lekelenme ağrı vs gibi?
MinnieMouse Bukett- evet ilk aylar regl ağrısı gibi ağrılar olur ama o rahim genisledigi için oluyo canım vücudun adaptasyonu diyo doktorlar. Lekelenme de olabilir ama tabi ki doktor kontrolünde olman en iyisi. Doktora mutlaka söyle.
Bukett- MinnieMouse ben zaten normalde progestan fitil kullanıyorum lekem oluyodu fitilden sonra olmadı ama bugün kullanmama rağmen oldu yine regl zamanlarım düzenliydi o yüzden biliyorum 3 4 gün var acaba ondan mı diyorum ama bilemedim tabi