Merhaba arkadaşlar son adet tarihim 2 Şubat. P tesi beyan 600cikti. Bugün doktora gittik haftası ile uyumlu dedi. Ama tabi ben ultrason kağıdı üzerinde yazan rakamları araştırınca kesenin 3.70mm olduğunu gördüm. Normalde sanırım bu haftada 20,mm olması gerekiyormus . Ay nerden baktım strese girdim anlamadım offf. Acaba normal mi çünkü doktor bir şey demedi hiç