Reyhan35 Alyaaam kendini yoruyorsan oda yorulup uyuyabiliyor canım ondandır ama çok kafana takılırsa doktoruna bi danış 🥰
Ayse476 Alyaaam bende 27. Haftadayım hareketi çok güçsüz ve uzun süre hissetmiyorum. 3 saatte 1 2 kere hissettim ama ondan da emin olamıyorum bebek hareketi mi değil mi
Alyaaam Reyhan35 yani çok yorulmuyorum 10 15 gündür böyle devam ediyor eski güçlü hareketleri yok inşallah düzelir
Meloakar Bende öyleydim kızlar o haftalarda ne oluyorsa birden azalıyor ama sonra başlıyor tekrar 32 haftadayım bebeğin hareketleri maşallah çok iyi içinizi ferah tutun
Oyksaglam Benim kızımda öyle, doktor randevum vardı her şey yolunda görünüyor. Doktorum normal olduğunu 32 den sonra düzene gireceğini söyledi. Ama insanın yine de morali bozuluyor:)
Deletedmom727271 Ayse476 bu haftadan sonra günde 10 hareket saymanız lazım canım. Güçlü veya güçsüz farketmez. Benimki belli olmuyor bazen az bazen çok bu hafta biraz daha sakin 😊