Kevsersepettttt bende armutu falan çok yedim ama dr a sordum yediğin içtiğinle ilgisi yok rahim üretmiyor demekki dedi kilo almamaya devam ederse riske atmayalım dedi cumartesi tekrar bakacak almamışsa mecbur sezeryana olucam 😞normal Doğum için öyle özenip hazırlamıştımki kendimi