nhduman Kıslaaar ben zaman yaklaştıkça doyma yetimi kaybediyorum. Bana ne olur bir şey söyleyin, durdurun beni… hamilelikte çok kilo almadım ama öncesinden bayağı tombişim ☹️ Bu doyma yetisi geri geliyor mu bir söyleyin 😒
lllllg İyi geceler…İlk 3 ay benimde öyleydi..yemek yiyodum sonra çabucak midem boşalıyordu sanki…başa çıkamıyodum bu acıkmalarla…ama iay ilerledikçe azaldı bu ki son haftalardayim şuanda zorla yiyorum çoğu zaman bebek için..iştah sıfır…bahsettiğiniz durumu ilk üç ay yoğun yaşadım sadece.isin ilginç yanı o çok yediğim zamanlar hiç kilo almadım hiç yemedigim aylar hızlı kilo aldım…😕