Cigdemmylmzz mercimegin_annesiii olabilir ama bence o haftalarda en iyisi böyle tatlı birşey yiyip sessiz bir ortamda uzanıp bebeğe odaklanmak. Eğer cidden bebeğinizin hareketi ise bence çok iyi anlarsınız :)
mercimegin_annesiii Cigdemmylmzz bence o olabilir diyorum her zman olmuyor çünkü nadir oluyor içerden hareket varmış gibi tek bi noktada oluyo hafif hafif bağırsak hareketi falan değil emin onu biliyorum nasıl olduğunu zaten 18. Haftadayım başladım inş odur ☺️
mercimegin_annesiii Haticecebrail evet ulturasona giderken yiyordum ☺️ Ama o zamanlar böyle hareket falan karnımda yoktu son zamanlarda bişeyler oluyor anlamadım
Haticecebrail mercimegin_annesiii hayirlisi olsun.Bende 19.haftama girmisim hareketlerini 2 gunde bir hissediyorum.hissedemedigim gunlerde ise kafayi yiyordum 😔