Mucizehonay Kızlar 1,5 yasında kızım göz muayenesi olmustu doktor iyi dedi herşey şaşılık bakıldı Ama sankı bi gözü normal bakarken diger gözü dışa bakıyor oluyor tecrubelı anneler
Cnss Mucizehonay benim kızımda da göz kayması başladı sol gözünde içe doğru kayma oluyor bazı günler normal bazı günler de kayıyor sürekli. Doktora gittik ama bir türlü muayene edemedi doktor kızım anlamadığı ve hastaneden korktuğu için erteledik bakalım ne olacak neden kaydığı konusunda da bir fikrim yok çok üzülüyorum kaydığı zaman
Busradzn Benım kıızımda da var aynı sorun2 yasında başladı ben farkettım sol goz içeri doğru kayıyor kızımında suan kızım 3.5 yasında ve salı gunu sol gozden amelyat olacak kayma ıcın kapama tedavısı ve gozluk uygulandı salıda ınsallah amelyatmz var 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Mucizehonay Busradzn sonradan mı başladı bizim göz kontrol zamanı vardı dedım doktara yok bişey dedi ama dısa bakıyo anlamadım bende napacagm
elifeari Busradzn ben 30 yaşındayım malesef geçmedi bende 7 yasind farketmislerdi. Kuzenim bebekken farkedildi o kapamanin felan çok faydası var geçti gitti. Bebekken tedavj edilir ise kurtuluyor yavrular bundan. İçinizi ferah tutun Allahtan yavrunuza şifa dilerim.
bebekrehberi Bizim komşumuzun oğlu da öyle. Yani gözle görülür şekilde gözlerinde kayna var. Herkes hem fikir bu konuda. Ama iki doktora gitti yok dediler.
Cnss Mucizehonay muayeneyi yapamadı maalesef tekrardan götürecem doktora da bulunduğumuz yerde yok hamile halimle de tek götüremiyorum öyle kalakaldım
Mucizehonay Cnss inşAllah güzel haberler alırız Balık yag aldım faydası olur diye göz kasları için gözü için
Cnss Mucizehonay Amin inşallah canım ya. Ben almıştım balık yağını küçükken veriyordum Bi şekilde ama tadını falan sevmiyor veremiyorum kaldı öyle
Mucizehonay elifeari ameliyat yokmu canım ameliyat ol İşte doktorlar yok diyo ama gün içinde fark ediyorum ben
Mucizehonay Cnss oyalarken vermeye calıs benımki sevmedı oyaladım baban arıyo telefonu veriyor gibi yap veya tv ac içsin
elifeari Mucizehonay ameliyat var tabi ama en fazla dört sene gider diyorlar ki altı aydan sonra başlıyormuş kaymaya. Mutlaka üç dört ameliyat olmak lazım tek ameliyatla felan düzelme olmuyor. Arkadaşım 7. Ameliyatından sonra rahat etti bir seneyi geçti daha kaymadi. Diğer 6 ameliyat sonrası 8 10 ayda eskiye dönmüştü.