Evet var :) pasifloranın tabletini kullanıyordum uykum sık sık bölündüğü için. Tamamen doğal içerik olduğu için bebeğe zararı yokmuş. Fakat şunu öğrendiğimden beri içmeyi bıraktım. hamilelikle beraber vücut gece uyanmaya alıştırıyormuş ki çocuk doğunca bianda uykusuzluğa alışman zor olmasın diye :) hep olumlu ve güzel düşün