Mutluanne27 bilmyrm ben erkeğede yaptrdm çatı muayenesi ni şansa temiz değildim ama doktor bakmadı yani sadece ya elini yada cihazı yerleştirirken bakıyor o kadar kadın doktor hemşireler biraz sert davranıyor can yakıyorlar zaten doğumunda da erkek illaki oluyor hani denk gelirse utanmana gerek yok bence rahat ol.