sinemkayaaa Merhaba hanımlar yakın zamanda burda doğum yapan varmı bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim 🤗
Barlas_mom sinemkayaaa Doğumu bilmiyorum ama istanbuldayken tahlil için gitmiştim gitmişken de muayene olayım dedim 10 kişi birden içeri aldı doktor daha da gitmedim oraya 😩🤷🏻♀️
Mysaa sinemkayaaa çok çok çok aşırı yoğun kalabalık bi yer olduğunu biliyorum canım arkdasım gidiyor ama dogumu orda dusunmuyor
Barlas_mom sinemkayaaa Çam ve sakura için daha iyi yorumlar okudum burada doğum için eğer düşünürsen bence oraya gitmelisin 🙏🏼🥰
sinemkayaaa Barlas_mom 2koftemom Esenyurtta oturuyorum oraya gidiyorum evet kalabalik maalesef ama bana yakın olan pek biyer yok orda takipliyim